Historien om Maria

 

Kost
Ved kosten har jeg fuldt det, som Tina siger, man skal gøre. 2 store håndfulde grøntsager til alle måltide, en halv håndfuld stivelse, en håndfuld protein/kød og vand, vand og atter vand.

 

Puha, det har ikke været let i starten. Jeg havde meget svært ved at få alle grønsagerne ind i alle måltiderne – især om morgen. For det var da meget mærkeligt at spise grønsager om morgen.

 

I starten gik jeg på toilettet hele tiden, pga. alt det vand jeg skulle drikke, men det blev min krop hurtigt vant til.

 

Mht. sukker syntes jeg ikke, det var svært  at sige nej i starten, for jeg havde sat mig det mål, at nu ville jeg tabe mig. Derfor måtte jeg bide i det sure æble og gøre det ordenligt fra starten af.

 

Men jeg har da givet mig selv lov til at tage et lille stykke kage, hvis jeg har været til fødselsdage. Dog kun fordi jeg kunne se, at vægten gik nedad, og fordi jeg ikke havde mine sukker-fredage, som jeg plejede. Om fredagen plejede jeg at købe slik og søde sager. Var der tilbud på lidt ekstra, så røg det med ned i indkøbskurven, og så skulle det helt væk inden weekenden var over.

Motion
I starten da Tina fortalte at vi skulle forbrænde 2000 kalorier på en uge, syntes jeg at det var mega meget. Jeg viste ikke hvordan, jeg skulle kunne forbrænde så meget på bare en lille uge.

 

Men jeg begyndte at gå hver dag, og det blev til nogle lange og efterhånden hurtigere ture, end hvad jeg startede med.

 

Det var blevet til en afhængighed, at jeg bare skulle ud og gå. De dage hvor jeg ikke fik nået det, havde jeg det skidt med mig selv, og tænkte "Puha, nu kommer der ikke et lige så godt resultat denne uge med vægten." Men hov forkert, for det gik da meget godt, og det har så været fordi jeg har spist det jeg måtte.   

 

Efterhånden som jeg fik gået en masse ture, sagde min kæreste en dag til mig: "Det der med at gå, taber man sig altså ikke af. Du skal begynde at løbe." Men det er forkert, for jeg har tabt mig ved "bare" at gå mine ture.

 

Her for fire måneder siden begyndte jeg at løbe og morgentræne sammen med Tina mandag, onsdag og fredag kl. 06.00. Jeg har gennemført et kvinde triatlon, som bestod af 200 m. svømning, 20 km. cykling og 4 km. løb.

Det her er ikke sidste gang, jeg deltager i sådan noget. Man, eller du bliver tosset med sport og motion.


Du kan, hvad du vil. Du skal bare tro på dig selv, og have den rette opbakning med dig. Jeg har haft Tina og er mega glad for at jeg har lært hende at kende, og at jeg har taget springet og tilmeldt mig de hold, jeg har gået på hos Tina.

Indtil nu har jeg tabt 17,9 kg og jagter de sidste 4-5 kg, jeg skal af med.
SÅ GØR DET NU. DU VIL BLIVE ET HELT NYT MENNESKE!

PERSONLIG TRÆNER - SLANKEHOLD - KOSTVEJLEDNING - VÆGTTAB

© 2015 Tina Testrup.